2013. augusztus 1., csütörtök

06. Szív függők

Régi vágyam volt, hogy lakás dekorokat is készítsek.Nagyon szeretek cuki kis kiegészítőket készíteni ( s igen ezt szeretem a legjobban )de úgy éreztem muszáj váltani egy kicsit, másokra is gondolni, mást is csinálni.
Így készültek el ők. Semmi cicoma, semmi cukiság, csak egyszerű de mégis kifinomult lakás díszek.
A szívfüggők csak a kezdet. Eddig alapanyag hiány miatt nem tudtam dolgozni de már ez is megoldódott. Készülnek még házi áldások, madarak és függő, még több függő.
Lehet sokak számára nincs akkora értéke ezeknek,mint nekem. Ám olyan jó érzéssel tölt meg amikor látom egy-egy elkészült kiegészítőm. Habár nem mindig vagyok velük megelégedve, néha mégis a kezembe veszem és nézegetem őket,mert Én alkottam. Benne van szívem lelkem. Szeretem ezt csinálni :)

S lám íme a függők,  a gyöngy bogyókat Polereczki Anett készítette, szívből ajánlom őt bárkinek, mert gyönyörű dolgokat készít. ( Nekem van tőle könyvjelzőm és fülbevalóm is, bár a fülbevalót édesanyám megkaparintotta  de nagyon nagyon szereti :) Anett adatlapját ITT találjátok :)


Meskán megtalálhatóak :)

Ő volt a legelső, a hímzés itt nem a legtökéletesebb, de nekem így is nagyon tetszik :)
24 centi hosszú szalaggal gyönggyel együtt.
Kézzel hímezve, mind a felírat, mint a minta.
26 centi hosszú szalaggal, bogyóval együtt.



Az utolsó pöttyös anyagomból készült.
24 centi hosszú szalaggal bogyóval együtt :)






Nincsenek megjegyzések: