2013. augusztus 8., csütörtök

07. Ami eddig kimaradt

Sok olyan apróságom készül amit nincs kedvem lefotózni/befejezni és hosszú-hosszú hónapokig csücsülnek a fiókban. A csokis sütik mondjuk pont nem így voltak :D Régebben egy csomót készítettem, aztán ahogy az emberek már nem rendelték szép lassan elmaradt. Pedig őket nagyon-nagyon imádom. Ezentúl a kínálatom állandó tagja lesz :D
A bajusz kezdetben karkötő volt, vagyis karkötőnek álmodtam meg. Azonban mikor a szatén szalagot hozzávarrtam eszembe jutott a nyaklánc ötlete. Szerintem nagyon jól néz ki :D
A madárkás gyűrű pedig az eddigi legkisebb műtyűr amit varrtam, össz vissz 4 centi, nagyon jól mutat :D




Filc csokis sütik. Kitűző és kulcstartó :)

Kitűző közelebbről


A bajusz nyaklánc teljes hozza 54 centi, maga a bajusz 7x 3 centis.
Karkötőnek is használható:D

A bajusz! :D
Nagyon apró rózsaszín madárkás gyűrű :D

Nincsenek megjegyzések: